AMOR VACUI - zápisky z cesty
Jaroslav A. Polák - Kojot hrající si na filosofa
"The shortest distance between two points is under construction." Noelie Altito
"The shortest distance between two points is under construction." Noelie Altito
sobota, 24. dubna 2010
Je neuvěřitelné, proti čemu všemu mohou lidé být. Velice zjevné je to v blogosféře a ještě více na Facebooku. Jsou proti zabíjení velryb, proti perzekuci Kocoura Mikeše, proti očkování, proti radaru, proti onomu a hentomu, a zvláště pak proti Paroubkovi či naopak proti ODS, v čemž jsou podporováni masivními antikampaněmi. A víte co? Běžte s tím už do prdele...
Zpočátku to mělo snad i nějaké kouzlo. Jenže nyní se mi zdá, že lidé kolem mě už vůbec neumí myslet jinak, než negativně. Jakoby vůbec nepřemýšleli o tom, PRO co vlastně jsou – hlavně že vědí, PROTI komu a čemu jsou. Jsem fakt zvědav, co se na Facebooku do voleb ještě objeví...
Hnusí se mi to. Hnusí se mi myšlenka BÝT PROTI. Je mi zle ze všech těch skupin, je mi zle z antikampaní a až půjdu k volbám vím jistě, že nebudu volit stranu, která ve své kampani sází na "PROTI". Jsem snad pomatený, když mám potřebu volit PRO nějaký program, PRO nějakou vizi?
Je tak strašně jednoduché být PROTI. Není třeba nic vymýšlet – tedy kromě čím dál trapnějších antikampaní. A není vlastně třeba ani moc přemýšlet. Postoj "Volím ODS/ČSSD protože nechci, aby se dostala k moci ČSSD/ODS." nadmíru pohodlný. Proč se zabývat volebními programy, stačí-li zaujmout ten správný postoj...
Jsem z toho otrávený, unavený, rozladěný a znechucený. Nicméně mě trochu utěšuje vzrůst preferencí stran, které sázejí na pozitivně formulovaný program. Snad nejsem sám, komu se antikampaňovitost současné české politiky zajídá...
Hnusí se mi to. Hnusí se mi myšlenka BÝT PROTI. Je mi zle ze všech těch skupin, je mi zle z antikampaní a až půjdu k volbám vím jistě, že nebudu volit stranu, která ve své kampani sází na "PROTI". Jsem snad pomatený, když mám potřebu volit PRO nějaký program, PRO nějakou vizi?
Je tak strašně jednoduché být PROTI. Není třeba nic vymýšlet – tedy kromě čím dál trapnějších antikampaní. A není vlastně třeba ani moc přemýšlet. Postoj "Volím ODS/ČSSD protože nechci, aby se dostala k moci ČSSD/ODS." nadmíru pohodlný. Proč se zabývat volebními programy, stačí-li zaujmout ten správný postoj...
Jsem z toho otrávený, unavený, rozladěný a znechucený. Nicméně mě trochu utěšuje vzrůst preferencí stran, které sázejí na pozitivně formulovaný program. Snad nejsem sám, komu se antikampaňovitost současné české politiky zajídá...
PS: Pokud už chcete být PROTI něčemu, připojte se třeba ke skupině Zastavte vybíjení vlkodlaků ;-)
sobota, 24. dubna 2010 | rubrika: Politika |
Tvorba tohoto blogu vyžaduje čas, práci a něco peněz, ale dělám to rád a s chutí. Nicméně pokud jste tu rádi, oceňte moji práci čas od času tím, že podpoříte libovolnou částkou projekt Praga-Haiti nebo sluneční školu Surya. Děkuji.
Co četli ostatní?
Komentáře
DISKUSE MŮŽE BÝT MODEROVANÁ
PŘÍSPĚVKY BUDOU V TOM PŘÍPADĚ AUTOREM WEBLOGU SCHVALOVÁNY RUČNĚ
CHCETE-LI VÍCE INFORMACÍ O TOM, JAK TO FUNGUJE, KLIKNĚTE.
Nechcete diskutovat, ale nadávat mi? Zabanoval jsem vás?
Jen mi to všechno hezky řekněte: TADY
PŘÍSPĚVKY BUDOU V TOM PŘÍPADĚ AUTOREM WEBLOGU SCHVALOVÁNY RUČNĚ
CHCETE-LI VÍCE INFORMACÍ O TOM, JAK TO FUNGUJE, KLIKNĚTE.
Nechcete diskutovat, ale nadávat mi? Zabanoval jsem vás?
Jen mi to všechno hezky řekněte: TADY
[1] (i*h*s ) Vloženo 24.04.2010, 01:25:51 x
A víte co? Od militantního ateisty to znechucení nezní moc věrohodně.[2] (Wu - Mail - WWW) Vloženo 24.04.2010, 07:44:37 x
[3] (Kojot - WWW) Vloženo 24.04.2010, 12:29:07 x
@ Wu: Tomu věřím. Sice ještě pořád nevím, koho volit, ale "antikampaňáři" to dozajista nebudou.
[4] (Allegor - Mail - WWW) Vloženo 24.04.2010, 16:45:22 x
[5] (Kojot - WWW) Vloženo 24.04.2010, 18:11:16 x
[6] (Machi ) Vloženo 24.04.2010, 21:58:12 x
No jo. Když dneska chcete volit rozumnou, slušnou stranu (vystupováním), která má reálnou šanci dostat se do parlamentu, tak skutečně moc na výběr není.[7] (strojmir ) Vloženo 24.04.2010, 22:34:36 x
Vidím to stejně. Až na to, že vůbec netuším koho volit. Paroubek sází na laciný populismus-humus. Top 09 mě připadá jako pravicové křídlo ODS určené pro voliče, pro které je ODS málo pravicová. Kalousek zase v každém vystoupení neopomene zdůraznit, že ODS má program sociální demokracie, takže jakoby nastavuje vlídnou tvář pro ty, kdo by pravici volili,ale nejsou za vodou. Nečas s Kalouskem to asi dopilují do detailů, ty společná léta náměstkování na ministerstvu vnitra jim jdou k duhu. Na tomhle spojení vidím jeden nevyhnutelný průšvih, neubude korupce, neubude sypání ze státní do soukromé kapsy vyvolených, ale ti co pracují a nemají zrovna alespoň nad padesát měsíčně zaplatí za všechny ostatní největším snížením životní úrovně. Budou solit,solit a solit,prakticky bez nároku na důchod,pokud si na něj ještě nenašetří a jejich děti jako bonus pro start do života budou platit školné. Co mě taky dost se..e, je když slyším ty všelijaké mladé úspěšné ekonomy, kteří nám sdělují z pozice odborníků, že čím dříve začneme reformy(rozumím, čím dříve nám uberou kde se dá) tím NÁS to bude méně bolet. Vždycky si říkám ,tebe ty kokote to určitě bolet nebude. Přečtěte si někdo, kam tyhle týpci dovedli třeba Island, beztrestně zadlužili vychcanostmi celý národ na několik generací.[8] (Allegor - Mail - WWW) Vloženo 24.04.2010, 23:24:23 x
Jako docela dost pravicový volič vidím dvěm strany, jejichž aspoň základní body (nižší daně, menší všemožné dávky, snad trochu menší státní zásahy do soukromého sektoru) se mi zamlouvají. U ODS mám ale strach, že po volbách bude Nečas (asi fakt docela slušný chlap) odstaven bezskrupulárními kariéristy typu Béma. Kalousek je sice mafián, nicméně on už má fakt nakradeno, a tudíž není taková pravděpodobnost, že by kradl s nějakou enormní vehemencí. To spíš bude přikrádat na různé projekty ve svém kraji a podobně, což ostatně dělal vždycky. Knížete mám rád, především je to jediný současný český politik schopný skutečně důstojně zastupovat zemi v zahraničí. Klaus by toho byl také zajisté schopen, ale to by to nesměl být takový exhibicionista.
[9] (Machi ) Vloženo 24.04.2010, 23:24:40 x
Ani TOP09 si jen tak z plezíru nedovolí zavést školné (aspoň doufám), pak by totiž skutečně hrozilo, že hodně lidí se na VŠ radši vykašle. Na druhou stranu, kdyby cena nebyla velká existovaly bezúročné půjčky a byly by částky odpočítány podle typu studia (doktor, učitel apod. - více dotován státem, právník, ekonom apod. - minimální dotace), pak bych si to dokázal představit.[10] (Kojot - WWW) Vloženo 24.04.2010, 23:36:50 x
Allegore, to jsou dobré postřehy. Na knížeti se mi líbí jeho otevřené přiznání, jak je bohatý, k čemuž dodal něco ve smyslu "Já to fakt nedělám proto, abych si nahrabal. Já mám dost." ;-)
Strojmire, pak to riskni a vol Zemana. Furt lepší volba než Paroubek.
To s těmi opatřeními je ovšem bohužel pravda. Podívej se, jak nás předběhlo Slovensko co se týče vstupu do eurozóny. Jak dlouho to chceš oddalovat? Připomíná mi to ten vtip o chlápkovi, co padá z desátého patra a když míjí druhé říká si: "Zatím dobrý."
[11] (Machi ) Vloženo 24.04.2010, 23:43:40 x
Já nevím, jak je na tom Zeman teď, ale on a Schwarzenberg jsou zřejmě jediní dva politici, kteří jdou k jádru věci a umí si dělat srandu (hlavně i ze sebe).[12] (strojmir ) Vloženo 25.04.2010, 00:09:10 x
Já nic oddalovat nechci a hlavně nesázím na nikoho z nich, že mi udělá život lepším. Že Island dojel na dluhy je blaf. Jedna věc je že lidé si tam půjčovali v eurech a spláceli ve svých korunách, protože se to zdálo výhodné kvůli síle tamější měny, v co jiného taky měli věřit, když nažehlení ekonomové hodnotili Island jako vůbec nejlepší místo pro život.A kapitalismus jak známo je založen na půjčování chudším na život, u nás na bydlení tam už třeba i na Porsche. Když jim měna zdevalvovala na třetinu rázem se jim dluhy ztrojnásobily. Ale hlavní průšvih byl v něčem úplně jiném. Jistá skvělá Islandská internetová banka po svém krachu odkázala státu coby garantovi dluh Britských a Holandských vkladatelů ve výši oněch sto miliard (na naše) A teď to bude splácet těch 300 000 ekonomicky aktivních lidí.[13] (strojmir ) Vloženo 25.04.2010, 00:15:47 x
Jo a Kojote, z toho desátého patra padá celý náš systém, čímž mám namysli EU a USA především a rozhodovat se bude stejně jinde než v našem rybníčku nenažraných kapříků.[14] (Kojot - WWW) Vloženo 25.04.2010, 00:36:20 x
[15] (strojmir ) Vloženo 25.04.2010, 00:52:04 x
Nejlepší vtip týkající se Kalouska přinesl jeden můj kamarád. Před časem byl na stole návrh zdanění prostituce proti čemuž se samozřejmě nejvíce ohrazoval Kalousek coby předseda KDU, že by stát byl potom kuplířem. Kamarád na toto téma pronesl, proč to tomu Kalouskovi tak vadí, když šlapky sám tahal na ministersvto. Za éry jeho náměstkování na ministerstvu obrany byl totiž zrovna coby voják základní služby přidělen k útvaru střežící ministerstvo. Jinak řečeno se tam střídal s jinými v čumění na bráně u závory. A tak se stalo, že nevpustil do objektu několik "šlapek". Za "odměnu" byl z nařízení Kalouska vystřídán ze stráže s následnou basou. A holky už na ministerstvo mohly.[16] (strojmir ) Vloženo 25.04.2010, 00:55:44 x
Ale ne Kojote, já nejsem pesimista. Jen nějak nevím, kde je ten bohatý sever, když třeba Británie má deficit 12%. Hele prostě si myslím, že tenhle systém je jedna velká lichva, čím dál méně postavená na skutečných hodnotách. To ale nemá co dělat s tím, že bych měl být pesimistou.[17] (strojmir ) Vloženo 25.04.2010, 01:01:57 x
Ty sám jsi tu dával příměr o padání z desátého patra. To že se rozhoduje jinde je nabíledni. Když se něco pokazí v USA, odnesou to zase všichni, když v Německu, tak my taky, když v Anglii, odnesem to taky, když u nás, odnesem to jen my a Slováci s Ukrajinci, co tu pracují.[18] (Machi ) Vloženo 25.04.2010, 01:28:59 x
Strojmire to je tak když máte spojené nádoby (což světová ekonomika je). Když se mají USA (nebo jiná velká ekonomika) dobře, projeví se to pozitivně i jinde. Ale máte pravdu, že spousta operací ve finančním světě zavání lichvou a potom to končí zbytečnými krizemi.
Počítám, že většina amerických bankéřů a jejich kamarádů jsou amorální ateisté :) (kdybych tak ještě věděl jaký je smajlík pro ironii).
[19] (strojmir ) Vloženo 25.04.2010, 02:37:27 x
No neřeším, jestli je někdo ateista nebo není, ale u těch amíků bych moc na ateisty netipoval[20] (Michal ) Vloženo 25.04.2010, 21:41:50 x
Schwarzenberg coby člen Bilderbergu a katolického řádu Zlatého rouna podle mě terno rozhodně není. Je to prodloužená ruka amerických neokonzervativců. A v katolické církvi má vlivné přátele. Viděl jsem fotku, kde byl přítomen předávání ocenění od rakouského kardinála Königa našemu Tomášovi Halíkovi, kat. šedé eminenci vychované jezuitou Oto Mádrem, hlavou podzemní církve za totality.
Jestli tohle je pro satanistu terno, tak obracím oči v sloup, církev je u nás zejména ve sféře církevního školství na vzestupu, a když si člověk dá dohromady několik informací, nevychází (alespoň mě) v tom nic vábného.
Když chcete, aby někdo přijal váš systém (katolicismus), a ten bude tvrdě odmítat, tak vytvořte řádnou krizi (což české podmínky splňují, viz nadpis tohoto Kojotova článku) a pak přijďte s vlastním řešením (TOP09). Lidé už se nebudou ptát, kdo krizi způsobil, ale že je vyřešená.
Pak nebude trvat dlouho, a dojde k takové rekatolizaci, že veškerá "alternativa" bude koukat. "Husitsko-bolševické" Čechy byly Římu vždy trnem v oku, a ten velmi usiluje o to, aby nahnal rozutíkané ovce zpět. Politika KDU-ČSL a TOP09 tomu mají připravit půdu.
[21] (strojmir ) Vloženo 25.04.2010, 21:48:31 x
Jo,jenom pro upřesnění, Island měl po celou dobu pravicové vlády. Není bez zajímavosti, že tradičně sociální stát Švédsko je v době krize celkem v pohodě s vůbec nejnižším deficitem v EU a to 0.5 procenta. Můj osobní pohled na věc je, že dosud nebyl nikde lepší systém než tam, navzdory nekonečným mantrám o nutnosti snižování daní se jejich model s vysokými daněmi, mateřskou i pro otce atd... osvědčil, ať už to do budoucna dopadne jakkoliv. Ve skutečnosti jediná cesta k efektivitě dělby práce je účinné zamezení korupci a přímému kradení ve stále větších částkách k čemuž slouží dobře pouze jediný nástroj a to co možná nejtransparentnější pohyb státních financí. Nevidím důvod, proč by něco takového měl být problém, až na specifické výjimky. Mám internet od občanského sdružení, které již točí finance v řádu milionů, můžu se kdykoliv podívat na veškeré pohyby na otevřených účtech sdružení, tak nějak bych si to představoval u státu, bez zbytečných komisí, přiznávání majetku a podobných nesmyslů o kterých jsme slyšeli všichni. Jinak to akorát povede k zvyšování sociálního napětí,bohatnutí bohatých a chudnutí chudých na jejichž úkor se problémy budou řešit výlučně. Pak se nedivte že naštvaní budou volit podobné party, jako jsou komouši.[22] ( ) Vloženo 26.04.2010, 07:22:24 x
@ Michal: Díky za informace, vezmu to v potaz. O tak úzkém propojení s ŘKC jsem nevěděl. I když si nemyslím, že by TOP09 měla být nějakým černým koněm rekatolizace, to mi připadá přehnané. Otázka ovšem zůstává: Kdo tedy?[23] (Michal ) Vloženo 26.04.2010, 10:31:34 x
Raději trošku přeženu, než abych pak byl svědkem toho, že o co několik generací usilovali naši předkové, mizí v záplavě nepřehledné sametové normalizace, jejíž chaos kryje tiché vody pokusů o rekatolizaci.
Taky si to chce projet panáky, co TOP09 založili, v jakých organizacích jsou členy, kde studovali, a s kým se stýkají. To je podstatné, nikoliv to, jestli ctnostně usínají během jednání v parlamentu, či co nám tvrdí na billboardech či v médiích. To už je jen nezbytná součást hry a politického image vymazleného poradci a vizážisty.
Sledujme, jak se bude vyvíjet snaha o majetkové vyrovnání ŘKC včetně sv. Víta plus snaha o podpis česko-vatikánské smlouvy. To je spolu s pedagogickým vlivem nejpodstatnější.
IMHO, vidím to ještě černěji, ale asi mi nikdo neuvěří, takže se dál rozepisovat nemá cenu.
Pro doplnění, seznam církevních škol zde:
http://skolstvi.cirkev.cz/Skoly
[24] (Michal ) Vloženo 26.04.2010, 10:48:50 x
A alternativa? Těžko tu vybírat. Jistou dobu se mi líbila SSO, ale ti mají vazby na americkou zahraniční politiku, včetně pantáty Klause. Jejich bývalý kandidát Payne byl iniciátorem rozhovorů o umístění radaru v Brdech. To by snad tolik nevadilo, ve světle přesunu energií moci do Eurasie, ale nevím, do jaké míry bychom zkousli jejich silně pravicové, libertariánské teze.
Komunisti jsou zas passé, jediný mi tam sedí Miloslav Ransdorf, s návrhem realizovat teorii komunikativního jednání Jürgena Habermase (filosof a sociolog vycházející z Frankfurtské školy). Aby se stala KSČM středem, mediátorem politických stran. Vize je to silná, ale nemá asi příliš oporu, nehledě k tomu, že až komunistům vymře silná voličská základna, nebudou zvoleni. Otáčení se do minulosti jim rozhodně neprospívá.
Chce se to na věc podívat jinak:
1)definovat si, co jako Češi chceme
2)definovat, v kterých silových polích mezinárodní politiky se nacházíme (EU-Rusko, USA, Čína...)
3)říct si, co ano, a co ne, a PROČ
z toho pak vybudovat vizi, a té se držet
Do té doby jsou všechny návrhy na změnu i chození k volbám jen plácáním báboviček v cestě mastodontům.
[25] (Kojot - WWW) Vloženo 26.04.2010, 12:24:37 x
Mno, jasně. Já už jsem to napsal na Facebooku a snad o tom napíšu i článek: Vždycky někdo ze zoufalství řekne, já snad budu volit X, nejsem žádný jejich fanda, ale je to asi to nejmenší zlo. A na to přijde odpověď: X jsou gauneři, protože a, b, c. A nejhorší na tom je, že ta odpověď bývá z větší části obvykle pravdivá.
Vážně, Michale - zazněly tady nějaké návrhy, přidej se a řekni, koho bys volil Ty? Fakt mě to zajímá, hledám v tomto směru jakoukoli použitelnou inspiraci...
[26] (Allegor ) Vloženo 26.04.2010, 12:52:38 x
K Islandu, Švédsku a sociálnímu systému:
Zaprvé, vláda, která se proklamuje jako pravicová, nemusí dělat tak moc pravicovou politiku.
Zadruhé, Švédsko jako sociální stát vychází jednak z úplně jiné mentality (tam je prostě nekrade, u nás by se peníze ve veřejnoprávním prostoru rozkradly okamžitě), jednak u nich to není bez problémů. Blaze je tam průměrnému člověku s průměrným příjmem žijícímu průměrným životem. Stát se tam bohatým, úspěšným nebo nějak mimořádným skoro nejde. Ať už jde o finance nebo nějaký způsob života. Snad jedině že typický švédský death metalista může být nezaměstnaný, protože i když se mu koncerty nedaří a z desek jako v šichni muzikanti nic nemá, stát se o něj postará z dávek:)
K TOP 09 a "rekatolizaci":
Pardon, ale to je směšná science-fiction. Mimochodem, zrovna takhle úplně stejně varují před TOP mnozí katolíci jako před doupětem zednářů. V agnostické České republice patřící do často kocourkovsky překotně sekularistické Evropské unie nemůže z podstaty věci vzniknout žádný katolický režim. To je asi tak, jako kdyby měl vzniknout s Saúdské Arábii.
[27]@Allegor (Michal ) Vloženo 26.04.2010, 17:25:39 x
Problém je v tom, že EU není "překotně sekularistická", ale je přímo postavená jako mariánský projekt (i vlajka EU to symbolizuje, jak lze dohledat), na který se snaží navázat hnutí PanEvropa.
Mimojiné jsou všechny smlouvy o přístupu k EU překvapivě nikoliv v Bruselu, ale v Římě. A za pilu netahají nějací bezejmenní agnostici, ale často katolická šlechta či skupiny ovládané katolickými a šlechtickými řády. Možná je to všechno science-fiction jak píšeš, ale nitky, které jsem dosud rozplétal, vedou k řádným pavoukům. Sloužícím římskému veleknězi.
@Kojot
Rád bych, ale za současné situace, bez adekvátní analýzy stavu věcí, a bez její odpovídající reflexe jak ve vizi, tak v jejím politicko-filosofickém provedení, mi celá soudobá scéna připadá jako lumpenproletariát.
Jediná premisa, kterou mohu nabídnout, je geopolitické sjednocení středoevropského prostoru (vymezující se jak vůči západní Evropě, tak vůči Rusku), kteréžto však už opět ucítila i katolická hnutí (Intermarium), takže do jisté míry se nějaké formě spolupráce s křesťany nevyhne ani má vize. To už jsme ale opět u nadnárodní šlechty a našich údělných panovníků z Habsbursko-Lothrinského dómu (se snahou o obnovu mocenského prostoru dříve známého jako Rakousko-Uhersko), jejichž hlava Karl je i hlavou řádu Zlatého rouna a tedy i našeho knížete se švýcarským pasem.
Jako jazyčníka mě to nenechává chladným, a v podstatě jsem v jádru vážení mezi dvěma "zly".
Díky tomu mám nejblíže k monarchistům - Koruně České, s výhradami vůči církvi. Jestli je to vhodná cesta píšu upřímně - nevím -. Ale nic lepšího jsem nezaznamenal, a nechci jít ani se západní Evropou (jádrem Německo-Francie) sbližující se s Ruskem, ani s Američany (kteří jinak středoevropského trojského koně vítají a silně podporují). Bylo by to na dlouhé povídání, teoreticky můžeme navázat na naši zamrzlou e-mailovou korespondenci, budeš-li mít zájem (jde mi i o cíle, které jsi definoval pro Gamajun, jak už jsem Ti psal), ono totiž souvisí vše se vším a dokud člověk nemá jasno ve vizi(projevenou i politicky), pro kterou chce žít, dostává se nutně do vleku sil okolních vizí, aniž by chtěl. Nezlob se, pokud Ti připadá moje odpověď vyhýbavá, ale jsem ve fázi jak analýzy, tak hledání zlaté střední cesty mezi politickými kolosy. Nakolik můžu, natolik dávám. Bohužel více otazníků, než odpovědí. Je však prý větším uměním se tázat, než odpovídat, slabá to nálepka. Stojím však o to, dát vzniknout smysluplné Cestě. A nebudu Ti nalhávat, že proto jsem se zde zapojil do diskuse. Nebude-li zájem, pochopím to.
[28] (Allegor - Mail - WWW) Vloženo 26.04.2010, 19:33:24 x
To už jsem spíš ochoten věřit, že EU vznikla jako žido-bolševicko-satanisticko-zednářsko-...čertvíco spiklenecký projekt.
Ke středoevropskému prostoru:
Existovala tady rozumná šance k obnovení schématu habsburské říše (geopoliticky) v podobě Visegrádu. Jenže místo toho, aby tenhle projekt směřoval k fedaralizaci a pokusil se oslovit třeba ještě Rakousko, umřel na žabomyších válkách. Vize celoevropské federace jako silného světového impéria, kterou podporuji, selhává na tom samém. Takže budeme zase moci jenom závidět nejen Američanům jejich imperiální entusiasmus, ale dokonce i Rusům jejich víru v báťušku cára. A to je už doopravdy smutné.
[29] (Kojot - WWW) Vloženo 26.04.2010, 20:23:55 x
Jo, k tomu Gamajunu: Nechceš to převzít? Po pravdě řečeno jsi jediný, kdo projevil zájem, a já už nemám kdy to nějak propagovat, prostě mě ta filosofie zavála jinam. Jestli chceš, dám Ti k tomu hesla a kontakt na Darkena, který spravuje web Dávného obyčeje. Třeba to vzkřísíš ;-) Já bych zůstal občasně participujícím přispěvatelem a moje žena taky.
[30]@Allegor (Michal ) Vloženo 27.04.2010, 05:42:06 x
Nechci se zbytečně přít, ale řada indicií mě vede k těmto nepravděpodobným vývodům. Neexistuje-li zde pak smysluplná geopolitická vize pro národy našeho prostoru, pak si hoďme kostkou, jestli USA, EU-Rusko, nebo třeba Čínu. V tomto jsme na lopatě, jak vidno z Tvého pohledu. Třeba pak v budoucnu vznikne mocenská bublina, které se půjde ujmout a vtisknout jí nový rozměr.
@Kojot
Ozvu se Ti e-mailem.
Při volbách si hoď kostkou. Podobně jako při volbě týdenního světonázoru v Carollově Psychonautovi :-)
[31] (Allegor ) Vloženo 27.04.2010, 14:28:39 x
Házer kostkou si rozhodně nemá cenu. Přeci jenom nepovažuji USA, Rusko nebo Čínu (možná v budoucnu bude mocensky bezprostředně aktuální pro náš prostor) za ekvivalenty.
K "indiciím": Takhle konspirační teoretikové přicházejí na všechno od mimozemšťanů po politiky souložící se satanskými velekněžkami. S trochou snahy nebo i náhodného všimnutí si něčeho...
[32]@Allegor (Michal ) Vloženo 27.04.2010, 17:44:25 x
http://en.wikipedia.org...pretation
http://sartorius.blogs.lalibre.be...
http://webcache.googleusercontent.com...
Nálepka konspiračního teoretika je pohodlná a další dialog vylučující. Zkoumání faktů a vazeb mezi nimi je o poznání náročnější.
[33] (Kojot - WWW) Vloženo 27.04.2010, 19:41:50 x
No, já se fakt nebojím nějaké násilné katolizace Evropy. Bojím se mnohem víc jiných věcí...
[34] (Allegor ) Vloženo 28.04.2010, 08:29:13 x
No, já si tak nějak zvykl nežrat všechno každé stránce z internetu. To bych teď musel věřit tomu videu o tom, jak Rusové postříleli přeživší Poláky z toho spadlého letadla (přestože to video je z místa, kde vůbec nebyl trup, a představa, že by tam přeživší pobíhali mezi troskama, je fakt úsměvná). Co se týče Evropských hvězd, můžu klidně říct, že ty hvězdy symbolizují Světlonoše.
Všechna pole jsou nepovinná.
Vaše IP adresa nebude veřejně zobrazena.
Číslo v hranatých závorkách vytvoří odkaz na daný komentář.
Avatar friendly.
Vaše IP adresa nebude veřejně zobrazena.
Číslo v hranatých závorkách vytvoří odkaz na daný komentář.
Avatar friendly.
MÁTE DOMA MÍSTO PRO DALŠÍ DUŠI?
PODPOŘTE UŽITEČNÝ PROJEKT!

Amor Vacui by Jaroslav A. Polák is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial 3.0 Unported License.
AŽ DOSLOUŽÍM, CHCI DO SBĚRU!
*




