AMOR VACUI - zápisky z cesty

Jaroslav A. Polák - Kojot hrající si na filosofa

"The shortest distance between two points is under construction." Noelie Altito

TOPlist
Kojotek

pondělí, 23. listopadu 2009
Pamflet lóže OLDM aneb Hermetici zvrací u děr

Včera mi přišel z adresy oldm@email.cz mail s přílohou, který mi stručně oznámil následující:
"Dobrý den, posíláme vám ukázku z našeho nově připravovaného díla, které svým rozsahem a kvalitou nemá v naší zemi obdoby.
S přáním hezkého dne OLDM"

Tak jsem tedy otevřel přílohu (dávám k dispozici i ke stažení) a začetl jsem se. Nutno podotknout, že ať už to napsal kdokoli, patří mu můj dík, neboť jsem při četbě slzel smíchy a pochmurný listopadový den se stal hned o něco jasnějším. Přeji příjemnou zábavu (zveřejňuji to tak, jak to přišlo, tedy i s chybami):

Úvod

Na naší opovržení hodné magické scéně se objevil nebezpečný šarlatán a zločinec jménem Josef Veselý, sám sebe se prohlašuje za všeznalého arbitra ve věcech okultních stejně jako to dělal Karel Weinfurter, ohavný to podvodník který de facto zavraždil a pomluvil zakladatele českého hermetismu a celé jeho zlaté éry slovutného Otakara Grieseho.

Inu v každém stádě se najde černá ovce, bohužel ale v našem stádu je černých ovcí více. Jsou to ti kteří zaslepeně podporují lháře Veselého a snižují se k podvodům, udavačství a lhaní, ostatně mluví samo za sebe že se vesměs jedná vždy o satanisty a nebezpečné černokněžníky, ikdyž nevěřím že by kdokoliv z nich dosáhl špetky pravé magie. Tato naštěstí málopočetná skupina osob, které v žádném případě nelze zvát Magy za které se prohlašují je tvořena zrádci ideálů okultismu první republiky a celého pravého skutečného hermetismu, takto vykrystalizovali z komunistických a nacistických udavačů, jakých bylo mezi čechy vždy více než kde jinde a chopili se okultismu ne snad aby dosáhli vyšších ideálů a osvícení, ale aby si sami pomohli a s pomocí satanistických zaklínání zaprodali své udavačské duše ďáblu. Josef Veselý a jeho "gang" zcela zapoměli na hrdiny a klasiky čistého hermetismu první republiky jako byli slovutný Jan Kefer a stejně tak zapoměli na jejich učení říkající: Magická evokace nemůže nikomu zajistiti ani moci, ani blahobytu. Výsledky sobecky praktikované evokace podle primitivních rituálů končí vždy neblaze a ten, kdo nezískal ničeho, může mluviti o výhře, poněvadž obyčejně se jimi ztrácí velmi mnoho.

A takto Josef Veselý uvádí ve svých knihách ty nejodpornější a nejodsouzeníhodnější knihy středověkého uctívačství ďábla, aniž by tušil v jakých podmínkách a jakými lidmi a proč byly vytvořené.To by snad nebylo ještě tak hrozné, kdyby ovšem vzápětí nenavrhoval jak jich použít, co s jejich pomocí získat (dlužno říct vždy sobecky a nehorázně), ony Veselým prezentované příručky temné černé magie středověku jsou mnohdy samotné kompilacemi, protože jejich autoři nebyli Magy ale blouznivci nebo čaroději.Cítíme jako povinnost varovat před čímkoliv co kdy Josef Veselý napsal a zakompiloval do "svých" knih, je jisté že kdokoliv podle nich bude praktikovat černou magii skončí věčným zatracením, šílenstvím a poštve proti sobě legie demonů a tito demoné mu nedají pokoj dokud si jeho duši neodnesou do pekel.

Knihy Josefa Veselého jsou vždy kompiláty oplzlosti a hnusu, vždy jsou uvedeny pár slovy "autora" vlastně kompilátora a špatného překladatele kde se chlubí tím jak zmíněné rituály provedl a zaklel kdejakého démona.Můžeme s plným svědomím říct že jediné na co se knihy osoby J.V. (Jsou to ve skutenosti výhradně kompilace a můžeme pochybovat že ta kratičká úvodní poznámka u každého kusu škváru je skutečně dílem toho kdo je na obalu podepsaný.J.V. Je idiot a jeho projev tomu odpovídá, nedokáže se vyjadřovat jinak než urážkami a vulgárními výrazy v primitivně uspořádaných větách prozrazujících nízkou mentální vyspělost jejich pisatele.) hodí je snad jedině zátop v kamnech, ale něco mi říká že by v kouři byla cítit síra....

Co se týče ostatních skvrn na bílém plášti českého hermetismu jsou to různí udavači a satanisté, vždy však vychvalovaní Veselým (Všiměte si že všechny složitější a propracovanějí poznámky o hermetických pokusech Veselý cituje od těchto osob).Je nutné si dávat pozor na Arboriuse který zločinně vykradl knihu Goetie, na kterou měla právo v této zemi jen naše lóže OLDM, ani je nenapadlo upozornit nás a probrat obsah, místo toho jej zcela vykradli a prohlásili za svou naši dlouhou tvrdou práci na této v češtině dosud nevídané knize, pak je zde další patolízal Veselého jménem Zuzana Antares která se otevřeně hlásí k učení nejzlovolnějšího a nejhříšnějšího člověka na zemi satanisty, devianta a ďábla v lidské podobě Aleistera Crowleye, satanistické šelmy 666.Jakákoliv Crowleyova práce je kontraproduktivní a nevede na duchovní cestě nikam, všechny jeho knihy jsou oplzlé, neliterární a hemží se líbáním satanova zadku.Zásada Crowleyova satanismu: ,,Dělej co ty chceš,, mluví snad sama za sebe, Crowley učí nevázanosti a obrací naruby všechny pravdivé a povznášející duchovní spisy.Jeho nejnebezpečnější žák se jmenuje Jozef Karika a ačkoliv jsme mysleli že přes jeho hnusný psychologický experiment, je trochu moudřejší a duchovně vyspělejší, brzy jsme poznali že je to černý mág a satanista nejvyššího kalibru.Opěvuje jej Církev Satanova jako poloboha a jeho Zóny Stínů jsou učiněným klaněním se nelidskému hnusáctví a démonickým vládcům zla.Každý kdo jí přečte musí bojovat o vlastní duši a nikdo s dobrými mravy a vychováním v Bohu a Pravdě nemůže ty výplody šíleného satanistického mozku číst bez zhnusení a lítosti nad duší ubohého zmateného Jozefa Kariky, který se upsal těm nejzvrácenějším silám zla.Vždyť sám sebe prohlašuje za Thelemitu-Crowleyánského Satanistu a veřejně vychvaluje protihermetické teze tzv.Chaos magie.V závěru své knihy vztekle útočí proti celé hermetické tradici a snaží se ji všemožně rozvrátit a také znevažuje jméno a dílo Pierra de Lasenic od něhož by se mohl učit.Jediné štěstí je že Karika žije mezi zakrnělými ubožáky někde v Tatrách u Ukrajinských hranic, snad jen v divočině mezi obhroublými horaly se mohl vyvinout tak nehorázný případ černého mága.Můžeme děkovat Bohu že se Československo rozdělilo a odřízlo taková nebezpečná individua jako je J.K. Kdesi v horských srubech mezi bači. Karika nezůstal u Stínu a pokusil se o další hnusný čin.Napsal knihu o Slovanském pohanství, snad proto že mu to slovanští tzv. Bohové (Pro každého uvědomělého Hermetika musí být jasné že Křesťanství nezničilo kulty pohanských bohů kvůli nějaké koncurenci, ale protože si byli vědomi toho že jsou pohané jednoznačně uctívači satana a tito tzv. bohové nejsou ničím jiným než krvelačnými zlými démony) našeptávali do uší.Je to nehorázné spátečnictví které jde proti Bohu a všemu co je Hermetické, každý prvorepublikový Hermetik by vám řekl že primitivové uctívali válečnické a jejich primitivním potřebám odpovídající bohy.Žádný starodávný bůžek-démon nemůže posloužit současnému člověku, aniž by za to nemusel nést strašlivé následky.Pravda je v Jednom Bohu.Všechny vyspělé magické národy uctívaly jen jednoho Boha.V Bibli je přikázán Monoteismus.Jakýkoliv druh Polyteismu je Satanistický, podívejte se třeba na náboženství Santeríá Voodoo o kterých nemůže nidko pochybovat že je to zvrhlá černá magie.Stejně tak je pro duchovní vývoj a cestu k transendenci naprosto špatné a zničující pohanství, snaha o obnovu pohanství tak zvané neopohanství je jen snahou jakou se temné síly Satana pokoušejí využít dávné egregory k naší desintegraci a odklonění od Boha, je jedno zda-li to nazýváme Wicca, Satanismus, Thelema, Chaos magie, Setiánství, Voodoo, Hinduismus,Novopohanství, Panslavismus, Teutonství a dokonce Jóga(především Bhakti Yoga) vše je službou temným silám, tedy Satanismem.Žádná z těchto věcí není tolerována a nikdy nebude uvnitř naší Lóže OLDM, kde je pěstována tradiční a jediná správná cesta Hermetismu.

Toť našim odpůrcům. Zde našim věrným čtenářům a české okultní scéně, která neuvěřila šiřitelům bludů a šarlatánům předkládáme podstatnou část z naší dosud nevydané knihy Grimoire Nexus, jejíž knižní podoba se objeví už 1.prosince.Chceme tímto gestem dokázat že nám v žádném případě nejde o výdělek a že nejsme skupinou mladistvých nadšenců kteří si myslí že skrz hermetické knihy dosáhnou snadného výdělku.Připravili jsme vám výběr z klasických Grimoire předkládáme vám Grimoirium verum, Grimoire Papeže Honoria.Pak Enchiriodon Leonis Papae jenž plní v této knize očistnou funkci a výběr z Tajemství Alberta Velikého, na jehož celou podobu si budete muset počkat do vydání knihy, která však bude dosud nejlevnější knihou vydanou naším nakladatelstvím.Krom zmíněných vzácných knih se můžete těšit také na čtyři další vzácné Grimoire v češtině dosud neznámé, které získala v celé České republice jen naše lóže.

Naši mecenáši se samozřejmě mohou těšit na nádherné bibliofilie.

Vaše lóže OLDM

(následuje ukázka z chystané knihy, konkrétně ukázka z Grimoirium Verum)

 

Dodatek 3. 12. 2009 – Avanax za lóži OLDM dementoval autorství textu a nevidím důvod, proč mu nevěřit. Proto veškeré níže uvedené spekulace berte jako mylné a mající pouze historickou "hodnotu". Níže zmíněný doslov k Necronomiconu je také text na pováženou, ale v žádném případě není tak "šťavnatý" jako tento.

 

No, tož tedy! To je text jako víno a zcela souhlasím, že svou kvalitou nemá v naší zemi obdoby. Jen jsem si při četbě říkal "To snad nemůžou myslet vážně! To je snad nějaký hoax, nějaká mystifikace, možná namířená proti lidem z OLDM". Jozef Karika mě dokonce chvíli podezříval, že jsem, coby známý mystifikátor, sám autorem – a po pravdě řečeno se mu nedivím. Nicméně jsem se dozvěděl, že v Necronomiconu, vydaném lóží OLDM, je šestistránková předmluva v témže duchu (pokud to máte po ruce, nemohli byste to nascanovat a poslat?). Kristovanoho, co je to za lidi (respektive za člověka – předpokládám, že autorem bude Avanax)? Musím říci, že v magických kruzích mě už hned tak něco nepřekvapí a kupříkladu Josef Veselý se také umí echtovně rozparádit (nejexplicitněji ve svém pamfletu "Roj trubců lžimagických"), nicméně tomuhle náš nestor magické nesnášenlivosti nesahá ani po kotníky... No, dobře, možná po pás, ale výš opravdu ne... (A jsem vážně zvědav, jak na to zareaguje!)

Navíc jsem si poprvé pořádně prošel stránky toho spolku a po pravdě řečeno jsem nestačil zírat. Prominul bych ještě absurdní pseudoarchaismy ("Magové", "grimoire" atd.) a celkovou pompéznost, koneckonců každý jsme nějak ujetý, ale prodávat bronzovou čínskou sošku coby Ódina (za 38.000Kč!), to mě opravdu zaujalo. Stejně jako další předražené "vybavení oratoře". Ovšem zcela mimo mé chápání jde jejich nakladatelská činnost: Pokud jsou tak křišťálově čistí, proč u všech ďasů vydávají Necronomicon, Goetii, středověké grimoáry plné pekelných inteligencí a k tomu ještě prodávají vúdú panenky k použití dle úvahy? Neměli by se zaměřit na vydávání hermetické literatury (abych jim nekřivdil – mají v edičním plánu Grieseho)? Ale možná, že ta by nešla tak dobře na odbyt, co já vím? O co tu jde? O kšeft? Přemýšlím, jestli je v naší zemi cílová skupina, která jejich bibliofilie a luxusní propriety oratoří ocení. No, možná je, možná, že jsou zde desítky potenciálních "Magů", kteří neví, co s penězi a touží po luxusní oratoři... Ale rozumějte – to bych docela chápal – byznys je byznys, ať každý dělá, co umí. Jen si to všechno tak nějak nešlo spojit dohromady. Když o tom ale tak přemýšlím, řekl bych, že se zde jedná o projekci Stínu a všechno to nějak souvisí se sebeobrazem "čistých bohabojných hermetiků", jemuž se nehodí do krámu touha po zisku a světském úspěchu... (Trochu mi to připomnělo, jak se Dobra Bednářová rozčertila, když jsem jí řekl, že je dobrá obchodnice.) Nebo je to prostě tak, že se autorovi podařilo zbláznit se z "light-hermetismu", což už je, jak poznamenal Jozef Karika, opravdu výkon... V každém případě je výše uvedený pamflet překrásnou ukázkou té pravé a nefalšované "vnitřní vyrovnanosti" hermetikovy...

Inu – zdá se, že v českých (a moravských a slezských) luzích a hájích bude zase veselo (Veselo?) a možná se i nad Tatrou zablýská... 

linkuj.cz vybrali.sme.sk



pondělí, 23. listopadu 2009 | rubrika: Úvahy a postřehy |


Tvorba tohoto blogu vyžaduje čas, práci a něco peněz, ale dělám to rád a s chutí. Nicméně pokud jste tu rádi, oceňte moji práci čas od času tím, že podpoříte libovolnou částkou projekt Praga-Haiti nebo sluneční školu Surya. Děkuji.


Teď si chci přečíst:

Co četli ostatní?


[1] (Rowen ) Vloženo 23.11.2009, 12:00:18 x
avatar Tak z toho vážně nemohu :D Také je celkem směšné, že když mi bylo 14 let, poznala jsem Avanaxe z OLDM a hltala jsem každé jeho slůvko. Měla jsem velké štěstí, že mě nakonec přestal zásobovat svými poznatky, neboť se do mě zakoukal a já jsem mu na to řekla, že vzhledem k jeho věku s ním opravdu nic mít nehodlám. Nafoukl se a už se mnou víckrát nepromluvil :-)Tak nadobro skončila má "light-hermetická" kariéra...

[2] (Allegor - Mail - WWW) Vloženo 23.11.2009, 12:15:50 x
avatar Rowen: Prosím tě, ve 14 letech, to jsi patřila do elity už jenom tím, že ses zajímala o něco jiného než návody na sbližování se z bravíčka, voňaFku od Avonu a lak na nehty. Já ve 14 letech byl katolík, hltal každé slovo faráře a v myšlenkách úporně zápasil s ďábelským pokušením:)

K pamfletu:
Nechce se mi věřit, že takovou blbost myslel někdo vážně. Parta, která vydává tzv. Necronomicon (ať už jakýkoliv) a sošky Ódina (údajné) přece nemůže vyplodit tohle. Kdyby někdo vynechal ty věty, kde se zmiňuje hermetismus, tipoval bych, že autorem je pentakostální křesťanský aktivista, zapálený katolický charismatik ve vytržení smyslů nebo zarytý člen Kněžského bratrstva svatého Pia X.
Tohle je prostě fakt pecka a veškeré Veselého invektivy to desetkrát strká do kapsy, a jestli jsem se Veselému smál za ten kropáč coby falický symbol, tak tohle ho stokrát překonává.

[3] (Kojot - WWW) Vloženo 23.11.2009, 12:18:23 x
avatar No vidíš, taková příležitost přiblížit se k tomu jedinému a pravému Světlu Ti unikla ;)

[4] (Kojot - WWW) Vloženo 23.11.2009, 12:21:07 x
avatar Allegore, a kropáč není falický symbol? No, já si to taky říkal, ale když se podíváš, jak se Avanax projevuje třeba v internetových diskusích, tak Ti to zase tak nepravděpodobné nepřipadne...

[5] (Rowen ) Vloženo 23.11.2009, 12:27:33 x
avatar Také tomu nerozumím. Řekla bych, že z nich mluví závist - nebo jim v OLDM došel čaj :D Ne, vážně, takhle by se asi vyrovnaný magik neprojevoval. Přitom Karika i Veselý odvedli veliký kus práce a řekla bych, že jejich díla jsou velmi kvalitní. Ano. Nejspíš jsem navěky ztracena :)

[6] (Kojot - WWW) Vloženo 23.11.2009, 12:32:17 x
avatar Rowen, pohlédni pravdě do tváře - máš koupenou jízdenku do pekla. Stejně jako všichni ostatní, samozřejmě kromě Avanaxe a OLDM... ;)

[7] (Catalessi ) Vloženo 23.11.2009, 12:32:51 x
avatar Hermetici zvrací údem...

[8] (Kojot - WWW) Vloženo 23.11.2009, 12:34:26 x
avatar No, Cat., na tom možná něco bude. Třeba to i nějak souvisí i s tím kropáčem... ;)

[9] (Allegor - Mail - WWW) Vloženo 23.11.2009, 13:21:50 x
avatar Ne, ten Kropáč, to bylo od Veselého. Já neshledávám funkci kropáče takové povahy, že by jeho tvar hrál zásadní roli, koneckonců, on se ten kropáč často ani nepoužívá. Samozřejmě, že nemůžu vyvrátit inspiraci falickými symboly, nepřijde mi to ale jako pravděpodobné vzhledem k tomu, že tvar kropáče nikdy v liturgii nehrál nějakou roli. Je to asi tak, jako když Dan Brown v Da Vinci Code přišel s nápadem, podle nějž jsou portály katedrál zobrazením ženského genitálu.
Ale to je jedno, o kropáči není řeč.

Pořád mám trochu pocit, že to nemůže být myšleno vážně. Nejvíc jasno by v tom měl nějaký charismatik, letničář nebo lefebvrista, podle nějž by to prostě bylo jedno plémě Satanovo útočící na druhé:)
Pokud to je fakt myšleno vážně, vypovídá to o povaze hermetismu: hermeticky uzavřená skořábka vznešenosti a intelektuálních výšin, uvnitř níž se v její hermetické uzavřenosti skrývá vakuum.

[10] (gert - Mail ) Vloženo 23.11.2009, 14:41:43 x
avatar Dost dobrý, ceremoniální magie jako nejčistší hermetická věda v rukou vyznavačů jediného pravého boha... :-D
proč ne? začínal jsem to tušit, když jsem ty charismatiky sledoval...

po dlouholeté zkušenosti s letniční církví bych řekl, že tohole by byl schopen jediný člověk z tohohle okruhu, a to Karel Bašta vydavatel Praetorianu. kromě podezřele ulítlé stylistiky totiž používá ve svém preface hlavně postavy z tvého příběhu o dívce a magii, jako by jiných nebylo.
by mě zajímalo, co by mu na to řekl emeritní biskup Bubik

[11]Vše je dobré!:D (Andre Sanchez - Mail - WWW) Vloženo 23.11.2009, 14:43:30 x
avatar Jsem rád, že OLDM neodsuzuje Castanedovo dílo:D Musel bych si sbalit krám a vyrazit do Tater:D
Vskutku nevím už vůbec, co si o OLDM myslet. Jestli praktikují, tak první věc, co evokovali jest blbost:D

[12] (Kojot - WWW) Vloženo 23.11.2009, 15:14:10 x
avatar No, myslím, že na Castanedu prostě jen Avanax zapomněl. jinak by tam byl bezpochyby také...

[13] (Christine - Mail - WWW) Vloženo 23.11.2009, 15:57:07 x
avatar Stejně mi to přijde spíš jako mystifikace. Když už by něco takového chtěli poslat, proč ze schránky na email.cz? Ani google tuhle adresu nenajde nikde jinde, než tady a OLDM má všechny kontaktní maily na vlastní doméně...

[14] (Kojot - WWW) Vloženo 23.11.2009, 16:09:47 x
avatar To jsem samozřejmě také zvažoval, ale pokud něco podobného vydali tiskem?

[15] (Allegor - Mail - WWW) Vloženo 23.11.2009, 17:09:40 x
avatar Jé jméno biskupa apoštolské církve Bubika jsem už dlouho neslyšel:))
Naposledy jsem zaregistroval historku o setkání Bubika s Dalajlámou, kde Bubik odrazil podlý černomagický útok Dalajlámy během zdvořilostního stisku rukou.
Od té doby mám pocit, že štafetu převzali katoličtí charismatici, kteří se nebývali zaktivizovali po návratu Vojtěcha Kodeda OCarm. z Říma:)

Jinak souhlasím s Christine: fakt pořád nevěřím, že tohle někdo myslel vážně. Má to všechny do očí bijící rysy parodie; vyznívá to celé jako záměrné demonstrativní přetažení některých tendencí uvnitř toho řádu do absurdna.

[16] (Allegor - Mail - WWW) Vloženo 23.11.2009, 17:10:27 x
avatar To, co vydali tiskem, bylo taky o Karikovi, o jediném Bohu a Satanu atd.?

[17] (Catalessi ) Vloženo 23.11.2009, 18:01:42 x
avatar Allegore, gerte, neděste s letničními kostlivci :-).
Nicméně párkrát Bubík ukázal vcelku smysl pro humor, to když o Izraeli/Palestině prohlásil, že tam kudla neoschne :-).

Ad. Necronomicon od OLDM - spíše tam natírají Veselýho.

[18] (Kojot - WWW) Vloženo 23.11.2009, 18:10:44 x
avatar No, nejlepší bude si to někde v knihkupectví přečíst. Prostě se ke mně dostalo, že je to především o Veselém a je to úlet. No, však uvidíme...

[19] (Libor - Mail ) Vloženo 23.11.2009, 19:07:49 x
avatar Rowen a jak vypadá tvá hard hermetická kariera? Co k tomu říct? Nemá smysl se tímto blábolem jakkoli zabývat

[20] (Cody - Mail - WWW) Vloženo 23.11.2009, 19:09:10 x
avatar No jo, je to hodně o Veselém, ale já jsem tam zlý, ošklivý Cody (pokolikáté už?) protože očerňuju jejich spolek (myslím, si, že to dělají hodně špatně, amatérsky a nerozumí tomu) a udavač (protože jsem uposlechl výzvu Policie ČR a přišel k výslechu - nevím zda to šlo vůbec legálně odmítnout). Obávám se, že Avanax a možná celé OLDM může trpět závažnou psychózou a paranoiou (to není urážka, ale spíše diagnóza).

[21] (Irwiuss ) Vloženo 23.11.2009, 19:13:34 x
avatar Až se zas budeš nudit, můžeš zabrousit do diskuse tady:http://bloxxter.info...-goetie-ale/

To je taky fakt matroš.

[22]Pamflet (Lupo-solo - Mail - WWW) Vloženo 23.11.2009, 19:21:59 x
avatar Tento pamflet je takovým odvarem otevřeného dopisu panu J. Veselému, který si lóže OLDM neodpustila vložit na závěr svého vydání Necronomiconu. Je to opravdu síla 8-o Jsem v této oblasti teprve začátečník, ale netušil jsem, že jsou Hermetici tak bohabojní.... no, ještě se mám hodně co učit. Mějte se čarokrásně;o)

[23] (Kojot - WWW) Vloženo 23.11.2009, 19:42:52 x
avatar Tady je ten doslov k Necronomiconu. Ale není to tak výživné, spíš nudné:
http://www.flyshare.cz..._Knize.pdf

[24] (Allegor - Mail - WWW) Vloženo 23.11.2009, 19:52:59 x
avatar Cody: K jakému výslechu, o co šlo? Tipuji: že by měli pánové problém s autorskými právy?

[25]Allegor: (Cody - Mail - WWW) Vloženo 23.11.2009, 20:41:47 x
avatar Veselý je žaloval pro pomluvu a protože k ní došlo na mém blogu, byl jsme předvolán k výslechu. Nejsem si jist, ale myslím, že tohle se snad legálně odmítnout nedá:-)

[26] (J. K. ) Vloženo 23.11.2009, 21:45:18 x
avatar ad. otvorený list v necronomicone: naozaj nuda v porovnaní s tym prvým. zacinam sa priklanat k nazoru, ze to prvé je niecia mystifikácia s cielom zosmiesnit oldm. myslim, ze tí rozhorčení hermetici poslali svoj otvorený list dotycným osobám dopredu a niektorá z nich si z nich takymto spôsobom vystrelila.
vkladat otvorený list veselému do vydania necronomiconu je ale tiez dost kvalitná chujovina.

[27] (Kojot - WWW) Vloženo 23.11.2009, 23:02:31 x
avatar No, však ono se to vyvrbí. V každém případě jsme s všichni dobře pobavili...

[28] (Allegor - Mail - WWW) Vloženo 24.11.2009, 09:29:24 x
avatar Cody: Co to bylo za pomluvu? Jinak potřeba někoho žalovat kvůli pomlouvání na blogu také svědčí o absenci trošky onoho pověstného stoického klidu u pana Veselého, což je ostatně věc obecně známá. Připomíná mi to tak nějak spor členů skupiny Gorgoroth o název poté, co se rozpadli. Tenkrát do toho zatáhli soudy na několika úrovních i norský patentový úřad.

Článek na mě taky dělá dojem, že si někdo přečetl onen "otevřený dopis" a naschvál některé jeho aspekty přepískl, aby poukázal na nabubřelost dotyčných hermetiků a zasměšnil je.
Ač si i o druhé straně sporu (Veselý) myslím své, tak otevřený dopis konkrétnímu člověku v závěru nějaké knihy je jednodušše hovadina.

[29] (Z. P. ) Vloženo 24.11.2009, 12:44:49 x
avatar Krutibrko, tento týden už je to mé třetí obvinění z udavačství, pravda, sice ne jmenovité... Už bych se asi měla fakt zamyslet. Zdá se, že od sešupu do pekla mě už dělí jen vteřiny, za poslední týden jsem v oboru okultismu držela v ruce jen knihy všech tří jmenovaných provinilců.

[30] (Allegor - Mail - WWW) Vloženo 24.11.2009, 13:23:41 x
avatar A to jakých tří? Karika, Veselý a...?

[31] (Z. P. ) Vloženo 24.11.2009, 13:39:03 x
avatar Zuzana Antares, ne?

[32] (Allegor - Mail - WWW) Vloženo 24.11.2009, 20:48:46 x
avatar Nojo, já se v týhle literatuře tak neorientuju, ale jdeš určitě do pekla. Jen...moment, nejmenuješ se náhodou Kateřina? Dozvěděl jsem se, jak jedna mladá dívka procitla a zjistila, že je vyvolená Satanem, aby mu našla inkarnaci Evy. Prý má žít někde tady a jmenuje se Kateřina:)

[33]Pro Z.P. (Lupo-solo - Mail - WWW) Vloženo 24.11.2009, 21:20:24 x
avatar Hlavně vydržte a nedejte se ;o) Berte to z té lepší stránky...v pekle je aspoň teplo ;o) Jinak vše nejlepší k zítřejšímu svátku.

[34] (Z. P. ) Vloženo 25.11.2009, 07:43:12 x
avatar To Allegor and Lupo-solo: Jmenuji se Zdenka, jak naznačuje použitý nick, a jsem dáma ve středních letech, o mládí bych tedy již příliš nehovořila. Navíc u nás v rodině jsme spíš v kontaktu s Luciferem. Nicméně gratulace jsem ochotna přijímat každý den. A určitě vydržím. Jsem už právě dost stará na to, abych si z výhrůžek peklem dělala leda tak šoufky.

[35]Pro Z.P. (Lupo-solo ) Vloženo 25.11.2009, 17:00:40 x
avatar V tom případě se omlouvám ;o) A přeji pohodový zbytek týdne.

[36] (Z. P. ) Vloženo 26.11.2009, 08:05:00 x
avatar To Lupo-solo: Není zač se omlouvat :-).

[37]Rybář hází sítě. Co uděláš? (Troi ) Vloženo 26.11.2009, 13:19:13 x
avatar

[38] (Kojot - WWW) Vloženo 26.11.2009, 15:41:29 x
avatar ???

[39] (Allegor - Mail - WWW) Vloženo 26.11.2009, 17:51:46 x
avatar Troi: Rybáře slušně pozdravím a půjdu si dál po svých.

[40] (adrian - Mail - WWW) Vloženo 26.11.2009, 20:47:48 x
avatar Ty Podtatranské zakrslé křupany tedy přepískly. Mám 182cm vy kreténi!!!

[41] (Viking ) Vloženo 27.11.2009, 08:43:37 x
avatar Rybáře přepadnu, seberu mu síť, ukradnu úlovek, zapálím rybářskou chatu a na útěku potopím člun.

[42]Rybář @Kojot (Troi ) Vloženo 27.11.2009, 09:30:54 x
avatar Jde o koán, který se dle mého názoru nádherně hodí k této situaci.

[43] (Allegor - Mail - WWW) Vloženo 27.11.2009, 10:19:58 x
avatar A to jako jak?

[44] (Viking ) Vloženo 27.11.2009, 20:59:07 x
avatar Už se někdo přihlásil k autorství? Třeba nějaká islámská teroristická organizace?

[45] (warhammer ) Vloženo 28.11.2009, 00:59:01 x
avatar Co to je zase za cvoky? To snad už není pravda, tento stát je kretény přesycený, to je známá věc, ale tohle je pakárna degradovaná na bikárnu... fakt na hlavu. Ten Avanax musí být psychopat jak hovado. A co to vůbec je ten OLDM? Beztak nějaké panoptikum debility.

Pro Allegor:
Když už jsi spomněl ty Gorgoroth, slyšel jsi už Quantos possunt ad satanitatem trahunt? Mě se to celkem líbilo. I ti noví Immortal a Marduk jsou dobří.

[46] (Lianare [openID] - Mail - WWW) Vloženo 28.11.2009, 10:07:50 x
avatar No jo vypadá to, že za pomluvu podal tento spolek přímo trestní oznámení (ono civilní žalobu je přece jenom potřeba pořádně sepsat, aby se ní soud vůbec zajímal). Předvolání státního orgánu neuposlechnuti jen o průser si koledovati.
Jinak tento spolek se bravurně zvládá znemožňovat sám, není k tomu potřeba cizího přičinění.
Jinak mi přijde, že vzali středověký text Abrahamelina doslova (vlastně přímo poznávám některé pasáže). Divím se, že jej vydali i s poznámkami černokněžníka Matherse, který byl ve své době Sauronem nazýván.

[47] (Kojot - WWW) Vloženo 28.11.2009, 12:18:44 x
avatar Lianare - oni podali trestní oznámení? Kde to najdu? Občas se dívám na jejich stránky a pořád žádná reakce...

[48] (Viking ) Vloženo 28.11.2009, 20:16:51 x
avatar Taky čekám na nějaké reakce, ale obávám se že trestní oznámení se na internet neotiskují.

[49] (Allegor - Mail - WWW) Vloženo 28.11.2009, 22:37:17 x
avatar Na koho podali trestní oznámení? Nějak se v tom ztrácím:)

[50]LOL (Sandro - Mail - WWW) Vloženo 01.12.2009, 20:53:47 x
avatar Kdo jiný než Avoník by to byl. Často dělám blbce i ze sebe, ale to co tímto předvedl mne usvědčuje, že ačkoliv ústy vybleju sebevětší sračku, tak je to celkem rajské s porovnáním co on má v hlavě :-D Cením si prezentace tohoto mailu veřejnosti :-D :-*

[51] (Viking ) Vloženo 02.12.2009, 16:27:43 x
avatar Můj názor je, že tohle nemohl nikdo myslet vážně, když se v textu někdo zaklíná bohem, vyjmenovává satanská díla jako pohanství, wicca atd. a pak se prohlašuje za jediného pravého hermetika, tak je to bud blázen nebo totální vymaštěnec. A vzhledem k tomu, že jsem stran OLDM nezaregistroval nějaké větší či menší vyjádření, (předpokládám že pokud by to někdo vážně myslel, taky by se k tomu příhlásil)tak to si z nich asi opravdu někdo udělal legraci.

[52] (Kojot - WWW) Vloženo 02.12.2009, 16:32:28 x
avatar No, na druhou stranu to ani nedementovali, že jo...

[53] (Viking ) Vloženo 02.12.2009, 20:51:30 x
avatar Mám li být upřímný, pokud by mě někdo podezříval z autorství něčeho podobného taky bych se tím nezabýval. Kdo ví, ten pochopí, kdo neví, tomu to nevysvětlíš. Avanax je sice poněkud jinde, ale pokud tohle autor myslel vážně, tak snad nepatří k druhu homo sapiens. (i když možná příslušnost k magus hermetikus by to vysvětlovala)

[54]Kojote, (Cody - Mail - WWW) Vloženo 02.12.2009, 21:10:40 x
avatar Dementovali.

[55]Proč si něco ověřovat, když by nebyl námět k článku? (Avanax - WWW) Vloženo 03.12.2009, 09:36:02 x
avatar Vážený mistře,
kdybyste věnoval setinu svého volného času k využití minima mozkové kapacity, bez které nejste třeba schopen ani chodit, nebo přijímat stravu, tak byste si možná před psaním tohoto Vašeho blábolu ověřil, zdali vůbec OLDM nějaký takový email používá. Vzhledem k tomu, že nikoliv (všechny naše emaily končí @almanach.cz) trefil jste opět vedle. Nic takového samozřejmě náš spolek nesepsal a Nexus není ještě dokončen natolik, aby se z něj daly vysadit ukázky - navíc nakladatelství nezasílá žádné představení knihy, jen oficielní anonci. Mno, škoda mluvit. Kde zrna není, pšenka nevyroste.

[56] (Kojot - WWW) Vloženo 03.12.2009, 10:18:46 x
avatar No, na jejich stránkách, kde bych dementi očekával, jsem to nenašel. Nicméně beru v potaz, že text dementován byl, nemám s tím problém. V každém případě je to zábavm;né dílo.

[57] (Allegor - Mail - WWW) Vloženo 03.12.2009, 11:17:15 x
avatar Avanax: Tak proč to nedementujete jasně na svých stránkách, jak píše Kojot? Kdyby jste vynaložili minimum energie, jaké vynakládáte nappříklad na příjem potravy nebo vyměšování, mohlo být dávno po zmatcích.

[58] (Kojot - WWW) Vloženo 03.12.2009, 12:18:17 x
avatar Do článku jsem vložil informaci, že text byl dementován.
Nicméně se připojuji k Allegorovi: Proč není dementi, zvláště v tak přetřásané záležitosti, na oficiálním webu OLDM?
navíc jsem už 22. 11. psal na oficiální mail OLDM dotaz na připravovanou knihu a na její úvod a nedostalo se mi žádné odpovědi. Po zveřejnění článku jsem každý den sledoval OLDM.CZ a očekával nějaké vyjádření - a nic... Zvláštní.

[59]No ... (Cody - Mail - WWW) Vloženo 03.12.2009, 19:57:47 x
avatar Vzhledem k formulaci "kdybyste věnoval setinu svého volného času k využití minima mozkové kapacity" mi tenhle způsob komunikace přijde velice podobný k výše zmíněnému textu.
Otázkou je, jestli kdybych nechtěl, aby mi autorství textu nebylo prokázáno, z hlediska právního, jestli bych to neřešil podobně (tedy lépe, hlavička e-mailu prozrazuje dost), jak ostatně diskuse na Grimoáru naznačuje. Takže existují dvě možnosti. Buď budeme hlavě jediné správné hermetické společnosti a mecenášů českého hermetismu (jak o sobě ve svých knihách píší) OLDM věřit nebo ne. To je již na nás.

[60] (Viking ) Vloženo 03.12.2009, 20:20:37 x
avatar Amen

[61] (anaxtal ) Vloženo 06.12.2009, 00:39:35 x
avatar Tak proč se Cody v soukromí chlubíš, že autorem jsi Ty a že jim ještě magii předvedeš? I stěny mají někdy uši. Měl bys být obezřetnější.

[62] (Viking ) Vloženo 06.12.2009, 02:57:29 x
avatar Hups

[63]Pro Anaxtal (Cody - Mail - WWW) Vloženo 06.12.2009, 20:08:32 x
avatar Nikdy jsem nic takového neřekl a ti kteří ti tvrdí, že je tomu tak jsou jen ubozí lháři - nyní bohužel včetně tebe. Dokážeš je jmenovat? Nebo říct kdy a kde jsem toto měl říct?

Klidně toto řeknu bez obav každému do oči, narozdíl od těch, kteří mají potřeby roznášet tyto pomluvy.
Doporuč svým stěnám si vymýšlet věrohodnější věci. Jsou lidé, kterým rád magii předvedu a s kterými ji i dělám, ale OLDM této úrovně nedosáhli.

[64] (Viking ) Vloženo 12.12.2009, 03:01:02 x
avatar A jaké je vlastně ůrovně třeba dosáhnout, aby s tebou mohl někdo dělat magii?

[65] (Cody - Mail - WWW) Vloženo 12.12.2009, 12:43:33 x
avatar Pro začátek by stačilo nebýt omezený, závistivý, arogantní a tolerantní. Ale spíše se zeptej všech lidí, kteří kdy se mnou praktikovali.
(stejně tvoji poznámku chápu jako rýpání a nikoliv jako věcný dotaz)

[66] (Viking ) Vloženo 12.12.2009, 15:22:08 x
avatar Máš postřeh, tvoje poznámka o ůrovni mě k ní vyprovokovala, což si asi sám poznal, ale i tak děkuji za odpověd.

[67] (M. Janek ) Vloženo 12.12.2009, 18:09:49 x
avatar A jakých jste dosáhli úspěchů? Nemyslím teď samotné provedení rituálu. Myslím výsledky. Provést rituál dokáže každý.

[68] (Cody - Mail - WWW) Vloženo 12.12.2009, 19:45:54 x
avatar S dovolením se pousměju, když někdo tvrdí, že něco dokáže provést každý. Každý je tak neuvěřitelně dobře vyvratitelné slovo. Takže rozhodně rituál nedokáže provést každý. Momentálně vám vyjmenuju za hlavy pro začátek 10 lidí, kteří rituál provést nedokáží.

A výsledky jsou, tak například u mě - získal jsem lépe placené zaměstnání, kde jsme spokojen. Pomohl jsem přítelkyni zvýšit obrat v její firmě cca o 60%.

Pak jsou výsledky které nejsou vázané na hmotnou rovinu a když vám je vyjmenuju tak vám nic neřeknou protože souvisí s mojí spirituální prací. A jsou, s vaším dovolením, poněkud intimní.

[69] (M. Janek ) Vloženo 13.12.2009, 05:50:09 x
avatar Myslel jsem samozřejmě lidi, kteří umí číst a psát. Ale odpověď mě uspokojila. Máte odpovídající práci, Vaše přítelkyně také. Přiznám se, že já také, i když rituál spočívá spíše jen v pečlivosti danou práci dobře vykonávat. Děkuji.

[70] (Avanax ) Vloženo 01.02.2010, 11:15:34 x
avatar Pánové, já se opravdu nestíhám divit, jaké přemýšlení jde okultní scénou. Na tohle se snad ani nedá odpovídat, jen tlouci hlavou o klávesnici....

Kojote: Proč jsme to jasně nedementovali? Možná proto, že nás někdo o to zapomněl požádat. Copak Vy víte, co se v tomto okamžiku děje na webu xyz.cz pod sekcí xy? Pochopte, že naše životy se neskládají ze sezení před počítačem a vyhledáváním kde co o nás kdo píše. Jediného oficielního dementi se dočkal grimoár.cz kde jsem byl o to požádán, nutno však říci, že nikoliv aktéry značně pologramotné jejich místní diskuse, ale Petrem z Vlkova. NEMOHU prostě procházet celý internet a psát na desítky blogů, kde se tato hloupost probírá. To samé - proč to není na naše webu - a proč by to tam mělo být? Normální uvažující člověk se tomu jen zasmál a nevěnoval tomu pozornost. Že jaksi se nachází v okultní scéně ještě skupinka pavlačových drben, které potřebují ke svému štěstí a osobnímu růstu klepy ku probírání není přece naše starost. Pochopte to pánové.

Za další Kojote: Proč Vám nedošla odpověď na větu : „.. děkuji za ukázku z připravovaného Grimoire Nexus. Rád bych se zeptal, kdy bude na pultech a také zda bude jeho úvod i v tištěném vydání.“ - No a co třeba to, že jsme žádnou ukázku neposlali a tak celý email byl jen nesmyslným textem, který vypadal, že ani neměl přijít nám. Na druhou stranu jsme odpověděli onomu "kamarádovi" který psal po Vás. Co je ovšem VELICE zásadní otázka - když Vám došla ona „ukázka“ onen „pamflet“ z adresy oldm@email.cz (nebo jak to bylo), proč jsi nenapsal tam? Proč píšeš na naše nakladatelství, a tedy adresu úplně jinou, ale ejhle, správnou. Já myslím, že k rozluštění celé této záhady s tímto dopisem stačí hodně málo mozkových schopností.

Allegor: To samé výše uvedené - jak reagovat na něco, o čemž ani nevíte. Vím, že řada lidí - hlavně tvůrců tohoto pamfletu - bylo rozezleno, že se od nás nedočkali nějaké reakce. Asi chtěl někdo zkusit taky nějaký „experimentík“, ale udělal tam pár základních, doslova školáckých chyb, takže to nemohlo fungovat jak si přáli. Žel.

Tolik snad vše, více zde nemá cenu ani se pokoušet cokoliv vysvětlovat. Jak jsem napsal: Kde zrna není, pšenka nevyroste. A to už je jen Váš osobní boj, Váš vzrůst.

[71] (Kojot - WWW) Vloženo 01.02.2010, 12:13:04 x
avatar No, kdybych já plánoval vydat nějakou knihu a zjistil bych, že někdo po internetu šíří ukázku z ní spolu s nějakým textem, tak bych se asi zajímal oč tu běží. Ale to je fuk, Avanaxi, já přece netvrdím, že ten text je váš a vlastně v této chvíli už pokládám celou záležitost za passé a nevím proč se k tomu vracet.
Všechna pole jsou nepovinná.
Vaše IP adresa nebude veřejně zobrazena.
Číslo v hranatých závorkách vytvoří odkaz na daný komentář.
Avatar friendly.
Vaše jméno:
Váš e-mail:
URL vašich stránek:
Nadpis:
Znáte pravidla pro komentátory?
Pokud ne, KLIKNĚTE ZDE.
Text:

MÁTE DOMA MÍSTO PRO DALŠÍ DUŠI?


PODPOŘTE UŽITEČNÝ PROJEKT!





Creative Commons License
Amor Vacui by Jaroslav A. Polák is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial 3.0 Unported License.

AŽ DOSLOUŽÍM, CHCI DO SBĚRU!

*